Přestože trh s půjčkami nabízí speciální produkty pro podnikatele, většina OSVČ při vyřizování úvěru přemýšlí podobně jako řadoví zaměstnanci. To ukázal čerstvý průzkum společnosti PROFI CREDIT, který provedla agentura pro marketingový výzkum Boček.
Hlavní shodné rysy podnikatelů a běžných spotřebitelů odhalil výzkum především v důležitosti zvažovaných faktorů při výběru půjčky. Tyto dvě demografické skupiny (OSVČ/spotřebitelé) se zcela shodují na top 5 nejdůležitějších faktorech při rozhodování o výběru půjčky.
Jedná se o: RPSN (73 %/ 75 %), výši úroků (73 %/ 75 %), důvěryhodnost vybrané úvěrové společnosti (76 %/ 66 %), možnost předčasného splacení (73 %/ 65 %) a jednoduchost sjednání (69 %/ 65 %). Více informací v tiskové zprávě.